The beginning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu The beginning - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu

The beginning

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

10 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Zoals de meeste van jullie wel hebben meegekregen heb ik weer besloten om te gaan reizen. Na een super periode in Suriname, het fantastische Nieuw Zeeland en het tropische Fiji was het niet de vraag of maar wanneer ik weer zou gaan vertrekken. En jaja mensen die tijd is gekomen! Zondag 17 april vertrek ik op een nieuwe reis: mijn rondje om de wereld!

Mijn reis ziet er als volgt uit:
1ste stop Hong Kong: samen met Wendy ga ik deze chaotische stad in. De plannen zijn groots maar de tijd helaas beperkt dus na een klein weekje vertrek naar het land van de aboriginals: Australië
Hier is mijn 2de stop: Sydney om vervolgens meteen de volgende dag door te vliegen naar de
3de stop Perth hier gaan Wendy en ik samen met ons campertje (jullie lezen het goed ik ga kamperen!) de westkust van Australië onveilig maken! Dit gaat ongeveer twee weken duren. Hierna vliegt Wendy helaas terug naar Nederland en ga ik terug naar Sydney. Vanuit hier trek ik verder om het noorden, midden, zuiden en het oosten van Australië te ontdekken. Daarna pak ik mijn loei zware rugzak weer op om te vertrekken naar……tatadadaaaaa…Thailand.
Mijn 4de stop van deze reis is Bangkok vanuit hier ga ik naar de bush voor een vrijwilligersproject en daarna komt mijn lieftallige familie mij vergezellen om door Thailand te gaan rondtrekken. Daarna is mijn laatste stop aangebroken.
5de stop New York City!!!! Samen met Mandy ( alias banaantje!) ga ik deze stad onveilig maken. Gedurende 9 dagen zijn de Amerikanen gewaarschuwd want Aapie en Banaantje zijn in de stad!
Na stop 5 is het weer de bedoeling dat ik naar huis kom met een aantal levenservaringen rijker!

Ik weet dat sommige mijn reisverslagen trouw lezen dus ik zal weer proberen om ze trouw te plaatsen (A) Ik ben er vandoor en jullie zien mijn volgende verslag vanuit Hong Kong wel verschijnen!!!

Groetjes Marianne



  • 10 April 2011 - 20:37

    Esther:

    Hey mutske,
    Mocht ik je niet meer zien. Heeeeeeeeeeeeel veel plezier. Geniet ervan! Ik zal je verslagen over je avonturen volgen. Enne..tot in de pruimentijd dan, he. Grtz Es

  • 10 April 2011 - 20:48

    Jans:

    HEEL VEEL PLEZIER!!!!

    Ik kijk nu al uit naar je verhalen Mary-an!

    Geniet ervan!

    Liefs Jans

  • 11 April 2011 - 06:44

    Jolanda M:

    Oké zondag dus , veel plezier ben stik jaloers maar ik als "burgertrutje" zou je het niet na doen !!

  • 13 April 2011 - 19:28

    Inge:

    There you go again. Heel veel plezier!!

  • 16 April 2011 - 11:43

    Lenita Van Leeuwen:

    ben de nu nog nie weg?
    kei goeie reis meitje.

  • 19 April 2011 - 10:33

    Mariska:

    Hey meisje

    Nogmaals heel veel plezier en vooral genieten daar!
    Mis je al op de poli..

    Groetjes Mariska

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Wereldticket

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2011

Wat vliegt de tijd

19 Augustus 2011

let's hear it for new york

14 Augustus 2011

Weer een hoofdstuk afgesloten

07 Augustus 2011

Een kleine depressie :S

30 Juli 2011

Tijd om weer de toerist uit te hangen :P
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 62
Totaal aantal bezoekers 19957

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: