Wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Vessem, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu Wat vliegt de tijd - Reisverslag uit Vessem, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu

Wat vliegt de tijd

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

27 Augustus 2011 | Nederland, Vessem

Voordat iedereen bang is dat ik de orkaan niet veilig heb overleeft :D Ik ben veilig thuis gearriveerd :D Ik ben dus net op tijd vertrokken uit NY. De aardbeving daarentegen hebben we wel meegemaakt…nha tenminste dat zeggen ze :P Wij hebben er namelijk niets van meegekregen het is dat familie en vrienden vanuit Nederland allemaal aan het bellen/smsen zijn gegaan anders hadden wij van niets geweten :D

De afgelopen maanden zijn omgevlogen en nu ben ik weer veilig thuis gekomen. Het is weer tijd om rustig terug in te burgeren hier in ons koud kikkerlandje! Dit is dus ook tevens mijn laatst blog, tenminste voor nu want je weet nooit wat de toekomst ons biedt :P

Maar goed mijn laatste dagen in NY zijn goed besteed. Naast het feit dat we een halve maandsalaris er doorgewerkt hebben met shoppen heb ik ook nog een beetje cultuur gesnoven. Zo zijn we naar ground zero geweest en hier stond het huilen me nader bij dan het lachen! Ground zero zelf is niets bijzonders, het is namelijk gewoon een bouwput maar het visitor center wat erbij staat is des te indrukwekkender. Hier kun je allerlei verhalen lezen van mensen die aanwezig waren tijdens de aanval van de twin towers maar ook de ervaringen van familieleden die een dierbare hebben verloren op deze zwarte dag. Na het eerst filmpje gezien te hebben stond het kippenvel al op mijn armen maar na het lezen van de verschillende verhalen en het zien van uit het puin gehaalde spullen had ik zeker moeite om mijn tranen binnen te houden. Maar ik was niet de enige want sommige mensen waren dus daadwerkelijk aan het huilen.

Gelukkig hebben we na dit bezoek de knop om kunnen zetten en zijn we op vrolijke noot verder gegaan :D Ik kan in iedere geval zeggen dat ik de tijd in NY de helft met tranen over mijn wangen heb doorgebracht omdat onze humor in NY van zeer hoog niveau was ;)
Natuurlijk zijn we ook bij het Vrijheidsbeeld op bezoek geweest, hebben we geprobeerd om serieus te zijn bij Ellis Island, interessant gedaan in het Natural history museum, de naked cowboy even aan zijn biceps gevoeld en hebben we natuurlijk de bull van wallstreet bij zijn ballen gepakt :P Ik weet dat ik de helft vergeet van ons druk programma maar waar het op neer komt is dat ik me kostelijk heb vermaakt in deze geweldige stad!! En zeker nog een keertje terug ga komen.

Mijn reis zit er weer op de tas is weer uitgepakt en bijna opgeruimd. Ik heb een hoop meegemaakt en een aantal zeer interessante mensen mogen ontmoeten. Ik heb de afgelopen maanden alleen maar genoten van het moment en van het avontuur en i loved every minute off it! Ik wil iedereen bedanken voor alle reacties die ik heb gekregen, het is zeer leuk om te zien en te horen dat jullie hebben genoten van mijn verhalen. Het is weer tijd om (even) terug naar de realiteit te gaan dus er zal gewerkt moeten worden maar ik weet nog niet zeker of dit mijn laatste reis is geweest :P Maar zoals altijd laat ik het jullie allemaal wel weer weten.

Voor nu wil ik zeggen….Adieu!

  • 27 Augustus 2011 - 20:51

    Esther:

    Welkom terug in ons koude kikkerlandje. Dat zal wel afkicken worden. Heb erg genoten van alle verhalen tijdens je reis, die erg leuk geschreven zijn. Hopelijk zie ik je snel weer. Volgens mij begin je binnenkort weer bij ons dus hoor dan wel alle aanvullingen die ik nog gemist heb.

    Grtz Es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Vessem

Wereldticket

Recente Reisverslagen:

27 Augustus 2011

Wat vliegt de tijd

19 Augustus 2011

let's hear it for new york

14 Augustus 2011

Weer een hoofdstuk afgesloten

07 Augustus 2011

Een kleine depressie :S

30 Juli 2011

Tijd om weer de toerist uit te hangen :P
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 19968

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: