aftellen...is niet leuk :S - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu aftellen...is niet leuk :S - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

aftellen...is niet leuk :S

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

25 November 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na nog een aantal zonnige dagen en een verbrande boezem :p ben ik weer terug gearriveerd in Nieuw zeeland....en dat betekent dat het aftellen nu echt is begonnen :S

Allereerst was de procedure om nieuw zeeland in te komen een stuk minder als de eerste keer. Ik denk dat ze me vertrouwen...want mocht in een keer doorlopen....YEAH!!!

De rest van de komende...laatste dagen....ga ik splenderen aan het auckland museum voor een maori cultuur show want de maori cultuur is ontzettend facinerend kan er gewoon geen genoeg van krijgen. Voor de rest ga ik nog gewoon genieten van het hier zijn en lekker op mijn gemakje door de stad sjokken!

Gisteren met een vriend hier in Auckland afgesproken om wat te gaan drinken....gewoon een vriend dames en heren niets anders!! Dus hebben gezellig geborreld en deze keer heb ik er geen schade aan overgehouden....de verwonding aan mijn rechterbeen van Fiji is nog niet genezen :P

Wat wel raar is....het is nu zonnig in Auckland en dan zie je in een keer een mega grote kerstman staan! en je hoort kerstliedjes...toch erg vreemd met de zon en warmte om dan een kerstman te zien en kerstetalages :D

Ik heb nieuwe foto's op hyves gezet en ik ga nu er weer vandoor. Dit is mijn laatste bericht uit auckland en tevens nieuw zeeland...helaas :S
Dus iedereen bedankt voor de reacties en de mailtjes....en jullie horen het wel weer wanneer ik weer vertrek naar het buitenland :D

• 25 November 2009 - 07:00

Marian:

hee meis,

wat jammer dat het alweer bijna voorbij is...
    super dat je het zo goed naar je zin hebt gehad!
    geniet nog even van je paar daagjes! en dan...weer lekker in de storm in nederland ;)

liefs marian

• 25 November 2009 - 10:15

Inge:

GENIET VAN JE LAATSTE DAGEN!!!

• 26 November 2009 - 20:53

Jans:

Hey Mary-an,

Na even googlesearching heb ik je waarbenjij gevonden en heb ik je verhaal gelezen..Klinkt echt super allemaal!! Goed om te horen dat het daar zo goed gaat..had ook niet anders verwacht! Wat vliegt de tijd he, echt jammer dat het er alweer bijna op zit, maar jij gaat vast en zeker nog veel zien van de wereld!
    Geniet er nog van en veel plezier ook weer in het koude kikkerlandje!

Fiji-time ze nog maar even!