Funny facts - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu Funny facts - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

Funny facts

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

10 November 2009 | Nieuw Zeeland, Napier

Dag allemaal,

Even een keer iets andere opzet :D....Allereerst ben ik weer terug op het noorder eiland...en daar kwam ik mijn oude buschauffeur tegen erg gezellig...en hopelijk kunnen we nog afspreken om te gaan borrelen als ik terug in auckland ben en hij zou zijn best doen :D

Iedereen van de bus is uitgestapt of vertrokken dus ben nu helemaal in mijn uppie.
Ik heb even een paar dagen rust gehad in Wellington om mijn verder plannen uit te werken zodat ik slaapplaatsen en vervoer kon regelen en natuurlijk nog wat shoppen :P ....ben nu overgestapt naar de gewone bus en niet de speciale backpackers bussen...dus ik reis nu met het gewone volk mee. Op dit moment zit ik in Napier en heb ik vanmiddag een lekkere wandeling gemaakt van ruim 3 uur om vervolgens af te sluiten met een broodje en sushi eten aan het water in de zon....ahhhh 't leven kan soms zo heerlijk zijn ;)

De funny facts die ik met jullie wil delen.

1. Marianne is geen natuurtalent in curling....bij het glijden over het ijs....lag ik op mijn kontje te koekeloeren...maar uiteindelijk is gelukt en er is bewijs van!

2. Ik werd met de taxi opgehaald om naar de bus te gaan en wilde ik bijna omlopen om aan de bestuurderskant in te stappen....het blijft gek links rijden.

3. Ik zat een keer bijna vast in het toilet het slot draaide alleen maar door...dus ik was al een plan aan het bedenken om te gaan overnachten op de wc....blijkt ook de wc hier linksom open te draaien en niet rechts om :P

4. Ik er echt als een kiwi ( nieuw zeelander) uit zie want iemand vroeg zelfs aan mij de weg hier in Napier. Dus ik mijn landkaart erbij pakken en toen moesten we allebei toch wel erg lachen!

5. Als een kiwi zegt dat het 2 uur lopen is reken er dan standaard maar een uur bij want volgens mij gaan hun rennend de berg op :S....voor de tweede keer heb ik een uur langer dan de bedoeling was gelopen!

6. Jaja mensen de lang verwachtte knappe vent is eindelijk vandaag mijn hostel binnen gelopen...zul je altijd zien dat ik morgen alweer vertrek :S ik heb ook altijd pech ;)

7. Ik zit nog geen uur in de bus of er is al ruzie tussen een passagier en de buschauffeur...tot dat ik nog eens besluit om met de kiwi's te gaan reizen :D

Dat was het voor nu....morgen vertrek ik vanuit Napier naar Taupo...en daar ga ik weer wat spannende activiteiten organiseren want ik ga hier vier dagen verblijven. Na deze stop ga ik naar auckland....want de dag daarna vlieg ik naar Fiji waar ik ook rond ga trekken.

Groetjes

  • 13 November 2009 - 14:51

    Inge:

    Hee Mary-Ann,

    Nog volop aan het genieten van je reis! Die mail die je hebt gestuurd was echt te gek helemaal super. Geniet ze nog, over een tijdje moet je me maar mondeling bijpraten!!

    Brasa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Napier

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 70
Totaal aantal bezoekers 19986

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: