de laatste dagen heb ik gedaan...... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu de laatste dagen heb ik gedaan...... - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

de laatste dagen heb ik gedaan......

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

06 November 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

De laatste paar dagen ben ik naar de fjorden geweest. Met een ferry door de fjorden gevaren en de nacht op deze boot geslapen....de volgende morgen al weer vroeg door onze skipper het bed uit gegooid voor nog wat vroege ochtend plaatjes. De omgeving is hier super mooi en ik vermaak me nog iedere dag als of het mijn eerste dag hier is.

Ik heb ondertussen ook nog een mountainbike rit gemaakt van ongeveer 30 kilometer....echt super leuk en ik baalde ook dat het over was. Ondertussen veel foto's gemaakt en genoten van de schapen ;) Ik heb namelijk tussen de schapen gefietst. Erg grappig dat de ene zo schijt is als wat en de andere brutaal dat hij gewoon op de weg blijft staan. Maar ook hier weer ontzettend genoten van het uitzicht.

Ik leef op het moment een beetje in een sneltrein maar ik beloof dat iedereen alle verhalen krijgt te horen want ik heb de helft hier op gezet omdat ik zoveel in een dag doe dat ik zelf nog maar amper weet wat ik gister heb gedaan ;)

Verder ben ik weer terug aan het gaan naar het noorden. Hier ga ik nog even reizen en dan zit het er alweer bijna op....nog drie weken :S....sorry mam voor als je dit leest...maar ik zou hier zo langer willen blijven :D
Ik heb ondertussen ook mijn ticket naar Fiji geboekt. Ik heb besloten om na NZ lekker even 9 dagen ga relaxen op het bounty eiland Fiji en hopelijk kom ik zo stapje voor stapje dichter bij mijn wereldreis ;)

Dit was het weer....

  • 06 November 2009 - 18:56

    Uncle:

    hey dancing queen of schapenbewonderaar het is daar wel erg goed geloof ik,geniet er maar van want voor je het weet ben je weer op Schiphol, ja het kan natuurlijk geen feest blijven en denk er aan doe niks wat ik ook niet zou doen

  • 08 November 2009 - 21:08

    Huppeltrutje:

    ja ik zou ook nog maar genieten het is zo weer voorbij en dan begint de werkelheid maar wat je gezien hebt en er van genoten hebt pakken ze je niet meer af nog veel plezier nog

  • 09 November 2009 - 17:06

    Leurske:

    Haha, zo ver had je niet weg hoeven gaan om tussen de schaapjes te fietsen :P, die zijn er in Vessem ook wel genoeg ;) Je hebt weer leuke foto's gemaakt en ik ben al benieuwd naar de uitgebreide versie.

    Groetjes Leurske

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 20046

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: