Laat de backpack tas maar ontploffen! - Reisverslag uit Suva, Fiji van marianne - WaarBenJij.nu Laat de backpack tas maar ontploffen! - Reisverslag uit Suva, Fiji van marianne - WaarBenJij.nu

Laat de backpack tas maar ontploffen!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

21 November 2009 | Fiji, Suva

Nog steeds a life and kicking ;) maar de term Fiji time heb ik hier al onder de knie :P....voor diegene die hem niet snappen...Fiji time betekend rustig aan doen en vooral niet te veel doen :D.

Wat is er ondertussen allemaal gebeurd?
Na het avondje krablezen van mijn vorige blog zijn we de volgende dag vertrokken naar de pacific harbor hier in Fiji. We hebben hier in een goed resort overnacht. Aangezien we een jarige in ons midden hadden heeft iedereen flink in het glasje gekeken en is het feest geeindigd met iedereen in het zwembad met kleren en al....en marianne zou marianne niet zijn als ik daar geen oorlogswond aan overgehouden heb :P Jaja ik ben een wond rijker op mijn rechtbeen verticaal van ongeveer 10 centimeter en ik overdrijf niet! Ik wilde namelijk wegrennen voordat Jerry en Julie me konden pakken...maar ik had niet gerekend op het grote ligbed want achter mij stond...dus ik draai om en ik wil wegrennen en voordat ik het wist lag ik op het bed met zere schenen! Maar de avond was zeer gezellig! Naast dit drinken heb ik natuurlijk ook andere dingen gedaan hier in Fiji.

Zo ben ik op bezoek geweest bij een chief en zijn dorp...ik moest hier helaas weer meedoen met de Kava ceremonie en het is zeer onbeschoft om het af te slaan...dus ik heb het opgedronken maar heb helaas de rest van de dag het gevoel gehad of de kava er ook weer uit zou komen :S. Ik heb een armband van een palmboom mogen maken met de chief zijn vrouw en deze mee mogen nemen. Dus jullie kunnen allemaal mijn creatieve uitspatting zien bij terugkomst :P.
We zijn ook nog op bezoek geweest bij een basisschool. Toen ik de kinderen bezig zag met zingen enz moest ik meteen aan mijn tijd terug denken in Suriname. Maar veel tijd had ik niet om erover na te denken we moesten al weer verder.
Tijd voor billi billi raften...dit is met een vlot van bamboestokken. Erg grappig en na een paar water spelletjes en een race, die ik wederom verloren heb :P...was ook dit weer voorbij.

Als laatste heb ik ook nog gebruik gemaakt van de mudpools hier in Fiji. Ze zeggen als je in de mudpools gaat zitten en dit daarna afspoelt met de hotpools dat je 5 jaar jonger eruit ziet. We zijn ondertussen al een paar dagen verder maar het blijft steeds hetzelfde gezicht dat terug zie als ik in de spiegel kijk :)

Ik ben ondertussen het hele eiland rondgeweest en heb nu mijn intrek genomen in een resort hotel ( 4,5 ster :P). Heerlijk een kamer voor mezelf een badkamer met een douche waar vijf mensen onderkunnen. Dus het was tijd om mijn backpack te laten ontploffen en mijn kamer is een zooi maar i like it! Dus de rest van mijn paar dagen verblijf in het zonnige Fiji blijft mijn kamer lekker rommelig en mijn backpack ontploft! want het is een keertje alleen MIJN kamer :D
Ik zal vast en zeker wel wat vergeten zijn maar er gebeurd hier nog steeds heel veel.

Nu ga ik nog lekker genieten van mijn paar dagen rust en dan ga ik weer terug naar Nieuw-Zeeland, Auckland. Hier nog een paar dagen vertoeven en dan is het helaas weer tijd om terug te keren naar ons koude kikker landje.

Voor nu zeg ik houdoe en tot ziens...en Vinaka voor het lezen en de reacties!

  • 21 November 2009 - 16:13

    Uncle:

    ha janneke het is bijna gedaan om ons te pesten
    met mooie verhalen en goed weer maar het is wel leuk te lezen hoe het jou daar vergaat heel veel plezier nog op de foetsie eilanden en geniet maar van de BROODNODIGE RUST
    en denk eraan doe niks wat ik ook niet zou doen

  • 24 November 2009 - 19:23

    Selda:

    Nice nice nice :D

    Klinkt erg leuk en gezellig daar ;)

    Pfff.. zo'n 20 graden las ik.. ben jaloers.. hier regent het en het is koud :(

    Geniet van je laatste dagen daar en tot sneeeeeeel! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Fiji, Suva

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 19981

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: