Mijn droomreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu Mijn droomreis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu

Mijn droomreis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

29 Augustus 2009 | Nederland, Amsterdam

Jaja mensen het is weer zover.
Na mijn avonturen in Suriname gaat deze dame naar haar droomland.....Nieuw zeeland.
Ik zal in oktober vertrekken en gedurende twee maanden rond trekken.
Vanaf deze site kunnen jullie wederom genieten van mijn verhalen en avonturen ;)

Groetjes!

  • 02 September 2009 - 13:26

    Susanne:

    Ik ga je zeker volgen, helaas nog net niet letterlijk!! Geniet er net zoveel van als de tijd in Suriname!

  • 02 September 2009 - 13:41

    Inge:

    Hey Marianne,

    Echt super van je, volg je dromen maar!! Op 1 voorwaarde, dat je onze suriname reis niet vergeet haha.
    groetjes

  • 02 September 2009 - 13:46

    Janne:

    hey marianne,
    geniet van je droomreis! kan nu al niet wachten tot je terugkomt want wie weet kan ik dan je droom man ontmoeten haha

    groetjes janne

  • 02 September 2009 - 13:54

    Jans:

    Geweldig wat je gaat doen! En zo snel al!
    Ik ben heel benieuwd naar al je verhalen, dus ik ga het vanuit Kenia zeker in de gaten houden!!
    Pas goed op jezelf en geniet er ontzettend van..ook jij bent niet meer te houden na Suriname...

    Liefs Janske

  • 04 September 2009 - 17:27

    Kristel:

    Wauw geweldig chick! Ben echt jaloers!!! Balen dat ik nog een jaar moet, marja ben daarom maar extra trots op jezelf als je met je witte billen in de zon ligt :P haha
    Ik wens je veel plezier en laat dit weer een mooie nieuwe ervaring zijn!
    Zie je de 24ste!

    kus kris

  • 06 Oktober 2009 - 16:15

    Evelien:

    Heeey Marianne,

    Nu komt de reis wel héél dichtbij he?!
    Echt super gaaf wat je gaat doen!!!
    Maak er net zo'n onvergetelijke tijd van als in Suriname!

    Ik ga je zeker volgen tijdens je avontuur!

    Tot 29 november.. :)

    Liefs, Evelien

  • 12 Oktober 2009 - 12:50

    Lemmetje:

    Hey Marianne!
    Ik wil je op de valreep nog even een super mooie reis toewensen.
    Geniet, veel plezier en ga geen avontuur uit de weg!
    Take care en ik ga je verhalen volgen!
    Bigi brasa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 19987

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: