amazing thing to do - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu amazing thing to do - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

amazing thing to do

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

28 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Hier ist ie weer....even kijken waar ik gebleven ben....ik zal wel een aantal dingen vergeten maar ik merk aan jullie mailtjes, berichtjes en verhalen ( die ik allemaal even super vind!) dat jullie de foto's en de live verhalen toch willen horen dus dat komt goed!

Ondertussen heb ik de oversteek gemaakt naar het zuidereiland. Vanuit picton ben ik naar abel national park gegaan. Daar zou ik met vier meiden ( twee engelse en een duitse) een wandeling door het national park gaan maken. De bedoeling was 3 uur...ik herhaal de bedoeling! In dit park wordt je met de watertaxi weggebracht naar plaats van bestemming daar wordt je gedropt en dan moet je terug lopen naar het begin. Dus wij met volle moet die boot in...drie uur is makkelijk vol te houden ;) wij bij dat strand aangekomen zegt onze taxi chauffeur doodleuk...nou meiden dit is jullie stop jullie doen er minimaal vier uur over maar reken op 5!....nou ik voelde me net in een aflevering van survivor zitten...daar sta je dan op het strand met je rugzakje met lunch en drinken en je ziet maar hoe je thuis komt en na 4 en half uur lopen ( wat trouwens wel super mooi en gezellig was!) zijn we terug aangekomen bij ons hostel...dus zeg maar niet dat ik niet aan mijn beweging kom.

Maar het belangrijkste verhaal van de dag. Vandaag ben ik met dolfijnen in het wild gaan zwemmen....geen getrainde dolfijnen maar echt in de open zee in mijn wetsuit! En ik kan nog steeds niet beschrijven hoe dat voelt....GEWELDIG!! super....zo dichtbij dat je ze kan aanraken en je zwemt rondjes met ze en je duikt onder en zij gaan mee en ze kijken je aan....echt super! Een unieke ervaring die ik nooit meer zal vergeten.
Op een gegeven moment had ik twee dolfijnen rondom me zwemmen en die beesten zijn echt geinterreseerd in je en komen naar je toe en zwemmen met je mee...jullie merken denk ik wel dat ik nog steeds niet de juiste woorden kan vinden om het te beschrijven zo'n beest dat met jouw aan het spelen is en je kan hem gewoon aanraken ( wat niet mocht :P maar het zou praktisch kunnen) Echt super! Iemand van mijn groepje heeft foto's gemaakt met een digitale camera ik probeer om zo vlug mogelijk deze foto's te krijgen want deze zijn ook super....zodat jullie een heel klein beetje mee kunnen genieten maar echt de foto is er niets bij!

Nou dit was het weer voor vandaag....let niet op spelfouten en de rest moet namelijk erg snel typen en hoe beter mijn engels wordt hoe slechter mijn nederland :S
Ik ben nu lekker uitgeput van het zwemmen dus ik ga mijn bedje opzoeken hier in christchurch want morgen ga ik verder naar de glacier Franz Josef

See ya later!

  • 28 Oktober 2009 - 12:04

    Rene:

    Hey Marianne,

    Bob van Hout woont in christchurch wist je dat?

    Dus nog een vessems boerke daar :)

  • 29 Oktober 2009 - 14:53

    Inge:

    Who, super man van die dolfijnen echt gaaf. Have fun in the sun.

    XX

  • 31 Oktober 2009 - 07:32

    Uncle:

    ha marianne het loopt allemaal op rolletjes daar begrijp ik , lijkt mij hardstikke mooi geniet maar van de zon en alles er omheen hier wordt het wat zon betrft alleen maar minder nog veel plezier en enk er aan doe niks wat................doen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 20048

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: