Let the fun begin!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu Let the fun begin!! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

Let the fun begin!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

15 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hehe naar 24 uur is het eindelijk zo ver het genieten kan beginnen!
Het vliegen is redelijk goed gegaan. We hebben onderweg wat turbelentie gehad dus ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik in een vliegtuig zit :S straks lekker naar bedje want mijn evenwichtsorgaan heeft het er op dit moment maar moeilijk mee.

eindelijk was het zo ver ik stond in auckland en de eerste nieuw zeelander die ik tegen kom bij de balie zegt tegen mij "hi ya love" dus die kon ik al in mijn zak steken ;) ben benieuwd of alle mannen hier zo complimenteus zijn :P

Na de kennismaking met deze aardige man moest ik naar een vrouw om mijn schoenen te laten controleren. Vraag me niet naar de reden waarom maar het is iets met dat je schoenen schoon gepoetst moeten zijn want ze zijn hier panisch om bacterieen over te krijgen dat de landbouw hier in NZ kan beschadigen. Dus ik lever mijn briefje af van de immigratie dienst ( wie ben je, waar kom je vandaan, wat kom je doen jullie kennen er wel wat bij bedenken :D) Kijkt de schoenencontroleur mij heel leuk aan en zegt "zo dus jij komt uit noord-brabant." Zij bleek dus ook Nederlandse te zijn en op het vliegveld als veiligheidsbeambte te werken maar ze was trots op mijn schoenen ik had ze goed gepoetst!! ( zie je wel dat ik het kan mam!) en dat deed niet iedere Nederlander :P

Na nog een aantal controles...ja ze zijn hier echt panisch aangelegd! Was ik vrijgelaten en stond ik voor het vliegveld :D ik kijk naar rechts en wat zie ik daar......een blauwe IZUZU (sorry dit is alleen grappig voor een bepaalde groep lezers ;) maar moest het even kwijt)

Bepakt en bezakt is het hostel gevonden en ben ik het centrum van Auckland al in geweest. De beroemde sky tower is gezien en morgen gaan we nog even naar de haven hier in het centrum en bij mooi weer ga ik ook de sky tower beklimmen. Zaterdag (voor jullie vrijdag :P) reis ik door naar mijn volgende bestemming en ik zal jullie dan weer op de hoogte houden.

Maar nu wil ik alleen nog maar naar bed :D

  • 15 Oktober 2009 - 10:07

    Janne:

    klinkt goed meid! haha dat ze zo panisch zijn over die schoenen zeg.
    maar ja je hebt het overleeft en het is goed dat ik weet dat jij goed bent in schoenen poetsen, nu weet ik waar ik ze kan brengen haha.

    veel plezier en geniet ervan!

    xxx

  • 15 Oktober 2009 - 14:56

    Phylicia/lemmetje:

    ISUZU! hilarisch.
    je ziet t, suriname achtervolgt je overal! he ya love kun je ook vertalen in: He poppetje/schatje:)
    Have fun!
    xx

  • 15 Oktober 2009 - 18:15

    Uncle:

    hey janneke leuk je te lezen veel plezier daar
    hou ons goed op de hoogte
    mischien ook wel een turbulent reisje voor ons en denk er aan :
    doe niks wat ik ook niet zou doen

  • 15 Oktober 2009 - 19:41

    He.Huppeltrutje:

    je hebt de reis toch goed volbracht.ik wens je verder nog een heel fijne vakantie. en ik zal je reisverslag goed bijhouden.en als je terug komt staan de schoenen hier op een rij
    klaar.(succes)

  • 17 Oktober 2009 - 09:00

    Susanne:

    Heej,
    Een goed begin van een mooie reis. Dat gaat helemaal goedkomen daar! Ondertussen ben je alweer onderweg naar de volgende bestemming, ben benieuwd wat hierover te melden hebt ;) Nog meer Surinaamse vergelijkingen, hahah. Heel, heel veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 20047

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: