Cape Reinga en zandduin boarden - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu Cape Reinga en zandduin boarden - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

Cape Reinga en zandduin boarden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

18 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo hallo hier is ie weer :D

Ik ben vertrokken vanuit auckland naar het noorden. Ik zit nu in een hostel in Piahia en het gebied is hier erg mooi. Meteen uit de stad veranderd de omgeving en ik weet meteen weer waarom ik NZ uit heb gekozen :D
Vandaag heb ik een tour gemaakt naar het uiterste noorden Cape Reinga. Leuke foto's gemaakt en daarna weer terug de bus in.

Op naar 90 mile beach dit is een strand wat door de mensen hier gebruikt wordt al gewone weg dus wij met onze bus over het strand heen :D erg leuke ervaring.
Vanuit hier zijn we naar de duinen gereden surfplank uit de bus gepakt en hop de berg op klimmen bek af boven aangekomen moet je op je board gaan liggen en gaan met die banaan!!
Eerste keer natuurlijk erg spannend maar daarna was het alleen maar super leuk :D

Morgen ga ik met de boot de bay of islands verkennen en hopelijk komen we onderweg wat dolfijnen tegen.

Mensen ik zet mijn foto's net als vorig jaar weer op hyves dus jullie kunnen ze daar bekijken. Ik zal er zo vlug mogelijk weer nieuwe opzetten.

Nu ga ik weer stoppen want we gaan effe met mijn kamergenoten borrelen!!

• 19 Oktober 2009 - 09:15

Inge:

Hey Suri-maat,

Klinkt allemaal super zeg, echt geweldig. Geniet er maar lekker van!!! Ben jaloers hoor. Ik ga nu ff je foto's kijken. Enjoy!

Brasa

en denk eraan doe niks wat ik ook niet zou doe3n

• 20 Oktober 2009 - 09:56

Eline:

hey chica :)
    Leuk joh.. al die avonturen! Ik mis het echt! Volgend jaar ben ik aan de beurt :)
    Geniet van alles!
    Kus eline

• 21 Oktober 2009 - 11:21

Josephine:

Hey Marianne.

Meteen volle bak ervaringen aan het opdoen zie ik..
    Ook fijn dat je een paar gezellige mensen hebt ontmoet :)
    Heel veel plezier!