Cape Reinga en zandduin boarden - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu Cape Reinga en zandduin boarden - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

Cape Reinga en zandduin boarden

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

18 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Hallo hallo hier is ie weer :D

Ik ben vertrokken vanuit auckland naar het noorden. Ik zit nu in een hostel in Piahia en het gebied is hier erg mooi. Meteen uit de stad veranderd de omgeving en ik weet meteen weer waarom ik NZ uit heb gekozen :D
Vandaag heb ik een tour gemaakt naar het uiterste noorden Cape Reinga. Leuke foto's gemaakt en daarna weer terug de bus in.

Op naar 90 mile beach dit is een strand wat door de mensen hier gebruikt wordt al gewone weg dus wij met onze bus over het strand heen :D erg leuke ervaring.
Vanuit hier zijn we naar de duinen gereden surfplank uit de bus gepakt en hop de berg op klimmen bek af boven aangekomen moet je op je board gaan liggen en gaan met die banaan!!
Eerste keer natuurlijk erg spannend maar daarna was het alleen maar super leuk :D

Morgen ga ik met de boot de bay of islands verkennen en hopelijk komen we onderweg wat dolfijnen tegen.

Mensen ik zet mijn foto's net als vorig jaar weer op hyves dus jullie kunnen ze daar bekijken. Ik zal er zo vlug mogelijk weer nieuwe opzetten.

Nu ga ik weer stoppen want we gaan effe met mijn kamergenoten borrelen!!

  • 19 Oktober 2009 - 09:15

    Inge:

    Hey Suri-maat,

    Klinkt allemaal super zeg, echt geweldig. Geniet er maar lekker van!!! Ben jaloers hoor. Ik ga nu ff je foto's kijken. Enjoy!

    Brasa

  • 19 Oktober 2009 - 16:06

    Uncle:

    hoy Janneke ik zou jou nog het adres va Harrie Gerards doorgeven
    Rea Road rd 2
    Kati kati nw zeeland is noorder eiland +- 1.5 uur rijden van vliegveld auckland
    veel plezier
    en denk eraan doe niks wat ik ook niet zou doe3n

  • 20 Oktober 2009 - 09:56

    Eline:

    hey chica :)
    Leuk joh.. al die avonturen! Ik mis het echt! Volgend jaar ben ik aan de beurt :)
    Geniet van alles!
    Kus eline

  • 21 Oktober 2009 - 11:21

    Josephine:

    Hey Marianne.

    Meteen volle bak ervaringen aan het opdoen zie ik..
    Ook fijn dat je een paar gezellige mensen hebt ontmoet :)
    Heel veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 19984

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: