Radiostilte - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu Radiostilte - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van marianne - WaarBenJij.nu

Radiostilte

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

13 Oktober 2009 | Nederland, Amsterdam

Allereerst wil ik even iedereen bedanken voor de kaartjes, sms’jes, mailtjes en de andere manieren waarop jullie mij allemaal een fijne reis hebben toegewenst....ontzettend bedankt hiervoor :D

Vandaag is het eindelijk zo ver ik vertrek naar nieuw zeeland!! Na een aantal weken voorbereiding wordt het toch echt tijd dat ik ga :D en ik moet zeggen heb er zin in!
Na vele manieren waarop je een backpack kan inpakken is het toch eindelijk gelukt om hem dicht te krijgen EN onder de 15 kilo te blijven. Hier had ik dan wel drie dagen voor nodig….maar ach goed werk heeft altijd tijd nodig ;)

Aangezien ik 23 uur en 30 minuten alleen al in een vliegtuig zit ( ja jullie lezen het goed :P) moet ik even een periode van radiostilte in lassen. Dit betekent dat ik twee dagen onderweg ben en donderdag pas aan kom op de plaats van bestemming :S (Auckland) Ik kan jullie dus niet meteen up to date houden van mijn avontuur….maar niet getreurd…ik zal het proberen goed te maken met een extra lang verhaal als ik wel de kans krijg :D Verder is natuurlijk geen nieuws, goed nieuws ;) ( Tenminste dat zeggen ze altijd :D) Effe zonder dollen zodra ik de kans heb horen jullie hoe het mij vergaat in het verre land nieuw zeeland :D

Voor nu wil ik alleen nog zeggen….tabee ermee en laat de radiostilte beginnen :P

Groetjes

  • 13 Oktober 2009 - 17:25

    Evelien:

    Heey Marianne,

    Poeh wat een lange reis zeg! Maar als je daar bent dan heb je ook wat!!
    Kijk al uit naar je 'extra lange' verhaal!
    Succes nog met de reis!!

    Groetjes van je Suri-maat!

  • 14 Oktober 2009 - 15:07

    Lemmetje:

    Wow dat is inderdaad een lange reis..hopelijk verloopt alles soepeltjes en kun je alvast wat inspiratie opdoen voor dat lange verhaal waar ik met smart op ga wachten:)
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 19958

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: