het land met vele gezicht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu het land met vele gezicht - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

het land met vele gezicht

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

23 Oktober 2009 | Nieuw Zeeland, Auckland

Pff....druk druk druk.....dat is alles wat ik nu kan zeggen. Ik wil jullie allemaal op de hoogte houden maar ik denk dat ik jullie ga vervelen met uitgebreiden verhalen over wat ik allemaal heb gedaan. Daarom hier een korte versie van wat ik al gedaan heb een een paar uitzonderlijke dingen die ik toch wel moet uitleggen want anders geloof je het gewoon niet ;)

Allereerst dit heb ik tot nu zo ongeveer gedaan: dolfijnen spotten, de grotten in geweest op zoek naar glowwurms ( lichtgevende beestjes die in de rotsen zitten) net op je onder een sterrenhemel zit, bij de watergeisers geweest van rotorua, een ontmoeting gehad met de kiwi vogel, op stap geweest in auckland met een stel engelse (zeer grappig), kajakken en een wandeling door het national park Tangariro.

Ik zal ook nog paar dingen uitleggen. We hebben ook nog konijnscheren gezien. Ik heb een filpmje en het is gewoon te grappig om te zien en je moet het zien om te geloven maar echt er wordt een konijn geschoren met een tondeuse in zo'n aparte houding voor het konijn (ongveer als een een varken aan een spit :P)

De afgelopen dagen ben ik ook met het cultuurgoed van de maori in aanraking gekomen. Wat een cultuur en wat een mensen. De taal alleen al lijkt op chinees maar dan the warrior dance ( de haka, zoek het alstjeblieft een keer op bij youtube!) die ze hebben echt heel mooi om te ervaren. Het is echt wonderlijk te horen naar hun geschiedenis en hun verhalen.

Zoals jullie zien is nieuw zeeland een land met vele kanten en daardoor vermaak ik me hier nog prima. Ik vertrek morgen nog verder naar het zuiden en zal zondag de ferry nemen naar het zuidereiland. Ik wil best uigebreidere verhalen maken maar daar worden jullie allemaal niet happy van en daar heb ik gewoon weg ook niet de tijd voor :P

Dus....Ik houd jullie op de hoogte

Groetjes!!

  • 23 Oktober 2009 - 12:47

    Janne:

    kom maar op met die verhalen hoor haha, nee je moet vooral je tijd besteden aan dingen doen en zien en niet aan achter je computer zitten typen. (maar dat wil niet zeggen dat ik het niet interessant vind hoor)
    ik lees in ieder geval dat je het prima naar je zin hebt!

    veel plezier!
    xxx janne

  • 23 Oktober 2009 - 14:12

    Inge:

    Nou jij vermaakt je daar prima!! Klinkt allemaal geweldig.
    Geniet inderdaad maar vooral van het land in plaats van de computer hahah, wel erg leuk alles te lezen.

    Have fun
    groetjes!!

  • 24 Oktober 2009 - 18:03

    Uncle:

    je verveelt ons niet met je verhalen we kijken er naar uit om weer iets van je te lezen fijn dat je het daar zo naar je zin hebt
    groetjes en denk er aan doe niks wat ik ook niet zou doen leuke foto's

  • 24 Oktober 2009 - 20:21

    Mattie:

    Hee verdwaalde mattie ;) Fijn om te lezen dat je t zo goed naar je zin hebt en leuke ervaringen hebt. Doe er nog maar heel veel op en zal snel de rest lezen.

    Groetjes uit Ehv

  • 25 Oktober 2009 - 21:20

    Marian:

    wat fijn dat je het zo naar je zin hebt!!

    tuurlijk moet je niet achter je computer verhalen zitten te typen, die horen we wel weer als je terug bent! geniet ervan!

    liefs marian

    PS af en toe een berichtje met wat je uitspookt is natuurlijk prima ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 19958

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: