Halloween - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu Halloween - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van marianne - WaarBenJij.nu

Halloween

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marianne

02 November 2009 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Twee dagen geleden was het halloween. Tijd voor enge verkleedpartijen en scary stuff....nou voor dat laatste heb ik wel gezorgd! Ik ben namelijk gaan skydiven!

Diegene die mij goed kennen weten dat ik dit al een langere tijd wil doen maar steeds wel een excuus vind om het niet te doen :D....ik had er met mijn buschauffeur over dat ik wilde skydiven en hij adviseerde om dit te doen bij Franz Jozef Glacier omdat dit het beste uitzicht zou zijn. Na een korte prijs vergelijking tussen hier en NL heb ik de keuze gemaakt om hier te gaan springen. 's morgens om 5 uur uit bed gestapt om vervolgens om 6:15 opgehaald te worden met de auto. Bij het vliegveld aangekomen moest ik een overal aantrekken en een tuigje. Een korte uitleg wat we gingen doen en welke houdingen je allemaal aan moet nemen. Toen even een oefening op de grond en daarna hup het vliegtuigje in.

Het uitzicht vanuit het vliegtuigje was zo ontzettend mooi dat ik mijn spanningen voor het eruit springen totaal vergeten was....tot het moment dat de deur open ging en ik met mijn beentjes uit het vliegtuig aan het bungelen was!! Daar gingen we dan....met je gezicht naar de grond in de vrije val en het enigste wat ik heb gedaan is met een grote glimlach op mijn gezicht in mijn hoofd lopen schreeuwen IK HEB HET GEWOON ECHT GEDAAN!!! IK VLIEG...IK BEN AAN HET SKYDIVEN.....HIEHAAAAAA.
Daarna ging gelukkig de parachutte open en kon ik met mijn eigen fotocamera een paar mooie foto's maken even zelf de parachutte besturen en toen werd helaas de landing al weer in gezet....op mijn kont(je) over het gras schuivend tot stilstand gekomen. Ik ben zo blij dat ik het gedaan heb en ik wil zeker nog een keertje gaan alleen dan hoger....ik heb al gevraagd of van 12.000 ft springen het hoogste was en mijn instructeur begon hard te lachen en zei dat ik nog hoger kon :D....dusse er komt vast nog wel een keertje een vervolg op dit verhaal!

's avonds naar een halloween feestje/karaoke geweest erg grappig om een keer mee te maken. Als zwarte mummy met nepbloed en al naar dit feestje geweest. Er werd een danswedstrijdje gehouden en een keer raden wie er gewonnen heeft....jup jup....ikke....marianne de dancing queen ;)

De foto's van het skydiven en halloween staan op internet. Voor de rest zien jullie dat ik het hier nog steeds ontzettend naar mijn zin heb!

Groetjes!!

  • 02 November 2009 - 20:18

    Huppel Trutje:

    waar in ben je dancing queen van geworden.
    volgens mij van de knikkende knieen.
    en heb je er toch geen blauwe kont(je)van over gehouden.maar ik wens je verder nog veel plezier.

  • 04 November 2009 - 10:55

    Janne:

    hey dancing queen!
    wat ben jij een bikkel zeg! super vet!
    ga vooral door met leuke dingen doen en vergeet niets te vertellen!

    x janne

  • 04 November 2009 - 14:02

    Inge:

    Who vet man, skydiven echt stoer! You go girl. Dansen tjsa.. had niet anders verwacht dan dat je die zou winnen!!! Ik hou je verhalen bij!

    groetjes uit een koud kikkerlandje

  • 06 November 2009 - 11:39

    Lemmetje:

    wow jij bent echt een bikkel!echt superstoer dat je dat hebt gedaan!
    en was er nog een leuke kontenbonker bij het dansen?
    xPhylicia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Queenstown

Mijn droom reis

Recente Reisverslagen:

25 November 2009

aftellen...is niet leuk :S

21 November 2009

Laat de backpack tas maar ontploffen!

16 November 2009

Bula!!!

14 November 2009

Adrenaline Rush

10 November 2009

Funny facts
marianne

Actief sinds 29 Aug. 2009
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 19963

Voorgaande reizen:

15 November 2014 - 14 December 2014

Indonesië

17 April 2011 - 29 Augustus 2011

Wereldticket

13 Oktober 2009 - 01 December 2009

Mijn droom reis

Landen bezocht: